irannews...

آثار روانی جنایات علنی داعش

پیشروی برق آساو پیش بینی نشده گروهی تکفیری در ماههای اخیر - که خود را دولت اسلامی عراق و شام می نامید - سئوالات بسیاری را در اذهان شکل داد که هنوز هم پاسخی بدانها داده نشده است و واقعیتهای زیادی در پرده ابهام ، همچنان باقی مانده اند...

اولین سئوال این است  چگونه این گروه کوچک که تنها قادر به اداره جنگ در بخش محدودی از خاک سوریه بود در اندک زمانی کوتاه به چنان قدرتی دست یافت که توانست بخش مهمی از عراق و سوریه را متصرف گردد؟ منابع مالی و تسلیحاتی آنها در کجا بوده است؟

از سوی دیگر ؛ در حالیکه گروههای سیاسی برای جذب و افزایش نفوذ مردمی از انتساب هرگونه جنایتی به خود ونیروهای خویش پرهیز می نمایدویا حتی در صورت دست یازیدن به هرعمل ضد انسانی ، آن را از انظار مردمی پنهان می نمایند ویا به تکذیب آن می پردازند چگونه است چنین گروهی که خود را به اسلام منتسب می سازد در معرض دیدگان مردم جهان اشئمزاز آور ترین جنایات را در حق بشریت و مردم بیگناه مرتکب گردیده وبا افتخار تمام آنها را به نمایش عموم میگذارد؟؟؟

این اعمال باهر رویکردی انجام گرفته باشد دو اثر بسیار مهم از خود برجای گذاشته است

1- در کشورهای غیر اسلامی ازاروپا تا آفریقا ... باعث بسط اسلام هراسی گردیده ، وذهنیت مردم از دین اسلام را دگرگون می سازد واسلام را با چهره ای از خشونت و وحشیگری برای آنها ترسیم می کند.وادعا وحرفهای دروغین دشمنان را با مقبولیت مردمی مواجه می سازد.وهمین امر حتی مسلمانان مقیم آن کشورها را بامخاطره ای جدی روبرو می کند.

2- در کشورهای اسلامی زمینه وحشت مردم از گروههای اسلامی را فراهم نموده ، وآنان را در انزوا قرار می دهد وحتی زمینه برچیدن بساط آنها بتوسط حکومتها را فراهم می آورد شکست اخیر اسلامگرایان  در انتخابات تونس اثر چنین جنایاتی را نمایاند ونشان داد روح وروان مردم از جنایات بظاهر اسلامگرایان بشدت آزرده است...

با این نظر بهترین برندگان جنایات علنی داعش غربیها و دشمنان اسلام هستند و این گروه اهداف و خواسته آنان را در یک برنا مه ریزی روانی به پیش می برد ..این موضوع با بیانی مستدل در ستون اندیشه های امروز ، گامهای فردا وبا نگاهی مستند وعلمی مورد بحث قرار می گیرد(هفته آینده)

1 نظر

  1. BHWBHWsays:

    Valuable info. Fortunate me I discovered your website by chance, and I am stunned why this accident did not happened in advance! I bookmarked it.


ابزار وبلاگ بدون تبلیغات



ابزار گوگل پلاس

کد گوگل پلاس


translat... برای ترجمه به هرزبان دنیا کافی است برروی پرچم آن کشور کلیک کنید